♥ Tränigskläder ♥

Försökte göra en tränigsoutfit på saker som jag är otoligt sugen på att köpa, men jag är inte helt hemma på photofiltre om man säger så....Försöker igen lite senare!
 
Jag ska till torp köpcentrum idag och tänkte gå in på Intersport och se om de har dessa fin träningstights från Röhnisch i modellen Shape Doris. Om jag köper något kommer så kommer det bilder på grejorna ikväll. Undrar ni något om kläderna får ni bara kommentera♥
 
 
Ska även se om Intersport har dessa fina fitnesskor från Nike. Har varit sugen på skorna väldigt länge, men har inte riktigt bestämt mig om jag ska köpa dem. Just nu använder jag mina Nike free run både inne och ute, vilket inte är så bra. Köper jag skorna kommer jag bara använda dem inne och mina free run ute. Men som sagt har jag inte bestämt mig än, vi får se hur de sitter på foten ♥
 
 
Ha det bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback