Nya tankebanor

Hej!
 
Jag har funderat lite över hur vidare jag ska följa mitt tema som jag har valt- träning och hälsa. Jag vill inte att det ska bli en tråkig och opersonlig blogg som endast handlar om träning och hälsa. Tänkte kanske att jag ändå skulle försöka blanda in ganska mycket mer som händer i mitt liv än träning och mat. 
 
Ni kommer i nästa inlägg och framåt få lära känns mig och följa mitt liv. Träningen kommer fortfarande vara en stor del men inte så stor del som jag från början hade tänkt. Ni kommer alltså få se mycket kläder och outfitsbilder då jag ÄLSKAR kläder! Men även min vardag i skolan och min vardag helt enkelt. 
 
 
 

Kommentarer
Sandra Persson

Åh jag älskar ditt hår, det är så himla fint!
Har nyss börjat läsa din blogg men den verkar superbra, så här stannar jag nog kvar ett bra tag! :)

2013-09-22 / 15:15:58
http://www.saaandrapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback