Nike free run 5.0

♥ Jag är en lycklig ägare av ett par helt galet sköna Nike free run! Måste verkligen tipsa er om dessa skor, de är ett av mina aboslut bästa köp någonsin. Jag är ganska plattfotad och har fått specialsulor  som är utformade efter mina fötter, för att stimulera hålfoten till att bygga muskler.
 
Skorna är inte bara sjukt sköna utan snygga och kan inte bara användas till gymmet utan även till vardags. Jag dansar, promenerar, gymmar och tränar kettlebell. Skorna sitter som en smäck och fungerar till allt. De är så lätta och följsamma att det nästan inte känns att man har dem på sig. 
 
Har haft mina i ungefär 2 månader och funderar på att köpa ett par till för att endast ha inomhus  
 
 
 
 
 
Världens skönaste skor! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback