♥ L´oréal Paris ♥

Ett riktigt bra tips för er som lätt får frissigt och yvigt hår. Jag har just det problemet då jag har väldigt krulligt hår. Ibland blir håret väldigt frissigt och typ krusigt och det vill jag inte. Eftersom jag har så krulligt hår blir det aldrig fett, så jag vräker på med ganska mycket olja (på bruksanvisningen står det 1-2 pump) jag tar ungefär 5-6 pump. Resultatet blir ett supermjukt och glansigt hår. Mina lockar håller ihop jättebra! Jag är helt kär i denna produkten och har alltid i oljan efter jag har duschat. 
 
Kan verkligen rekomendera denna oljan, helt underbar! ♥
 
Imorgon kommer review på oljan imorgon när jag har mycket tid. Jag kommer då duscha och låta håret lufttorka och ta en bild, sedan gör jag samma procedur fast ha i oljan och sedan låte håret lufttorka. Bilder kommer komma ut i mängder, så håll utkik på bloggen! ♥
 
Senare kommer det även ut lite fler tips fast nästa gång- Ett supergott och nyttigt snacks ♥
 
Hoppas ni får en fin dag så hörs vi sen! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback