♥ Stressiga mornar ♥

Hej! ♥

Idag gick inte planen riktigt som väntat... Min plan var att stiga upp en halvtimme tidigare nämligen kl 06.00,för att göra mig en ordentlig frukost. Man kan säga att det sket sig i starten, då jag försov mig typ 2 timmar. Fy vad hatar att försova mig, hela dagen blir lixom förstörd. 

 

Men en sak som var bra va att jag kunde göra mig en riktigt god frulle. Stekte lite bacon och hade vid sidan när jag åt. Kan inte komma ihåg när jag moffade bacon senast, för rackarns så gott det är! Käkade även massor med frukt och mina favorit-knäckebröd (glutenfria med linfrö) med keso och kalkonskinka på MUMS! Och självklart världens bästa och nyttigaste juice... röd grapefrukt-juice.  

 

Senare idag åker jag till Martin och det ska bli så mysigt, lääängtar! Vi har studiesdag på torsdag så jag passarpå att åka till honom idag och stannar tills på torsdag. Jag bloggar som vanligt så häng kvar!

♥ Vi hörs sen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback