Lördagsfrulle

Mina planer om en tidig powerwalk gick i kras ganska omgående när klockan ringde...  08.00! Hövva vad trött jag var idag. Det fick helt enkelt bli en sen frukost och mys framför tv, inte så fel det heller ;) 
 
Supergod frukost som verkligen fyller en "starving mage". 
 
 
 
 
  • Nypressad grapejuice är verkligen en bost för kroppen. Massor med nyttiga vitaminer och super för änmesomsätttningen! 
 
  • Jordnötssmör är verkligen en favorit. Underbart gott att dippa frukt i, men se till att köpa den ekologiska som endast innehåller jordnötter och havssalt. Många tror att jordnötssmör är jätteonyttigt och ja det är onyttigt om man äter det i stora mängder. Jag försöker hålla mig till ungefär 2 msk om dagen. Jordnötssmör innehåller mycker bra fetter som kroppen tycker om och det är även otroligt mättande! 
 
Ha en fin dag så hörs vi senare! 
 

Kommentarer
Kit

var hittar jag det ekologiska jordnötssmöret? :-)

2013-09-24 / 14:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback