Hyllan from hell....

Kan inte beskriva hatet jag känner för denna hyllan just nu... Tung som f*n och alldels för stor och givetvis en aning FÖR vit. Efter ett försök att bära upp skiten insåg vi ganska snabbt att någon ganska omgående kommer att knäcka ryggen eller få hela hyllan på ögonbrynet... altenativ 2 inträffade mycket riktigt. Jag tappade geppet om hylljävln och pappa stod på lite fel ställe. Hyllan hasade ner för trappan i en jäkla fart innan den tillslut bromsades av pappas ögonbryn. 
 
Tillslut fick jag såååklart plocka isär hela hyllf*n och bära upp för trappan... bit för bit. 
 
Som ni märker känner jag ett väldigt hat för denna hylla och skulle helst slå sönder den med en köttyxa. Tyvärr fanns ingen köttyxa till hands idag, men den hyllan ska jag en dag klubba ner! 
 
Och ja, jag skurvade med den där skruvdragaren helt själv! *Stolt* 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback